Medlemsavgift 2017/2018

skolan_logga

Varmt Välkommen till Ludvigsborgs Fristående Skolas Ekonomiska Förening

Ludvigsborgs Friskola drivs som en ekonomisk förening där varje familj som blir medlem har en andel. För att bli medlem ska en insats betalas på 200 kr och därefter en årlig avgift på 550 kronor per familj. Innehav av en andel ger rösträtt vid föreningens ordinarie stämma samt vid ev extrastämmor. Genom medlemskap i föreningen har ni alltså möjlighet att påverka!

För medlemsavgifterna erbjuder vi barnen härliga upplevelser så som utflykter, lägerskola samt musik och teaterbesök!

En viss del av pengarna går till jul och sommargåvor för skolans personal.

Till er som blir nya medlemmar bjuder vi på insatsen, ni betalar in 550 kr totalt och detta inkluderar både insats och årsavgift för läsåret 2016/2017. För er som redan är medlemmar är årsavgiften 550 kr.

Har ni frågor, tveka inte att kontakta oss i styrelsen via skolans hemsida under fliken ”Styrelsen/ledning”.

Vi ser fram emot ert engagemang!

Med vänliga hälsningar

Styrelsen

Årsavgift för läsåret 2017/2018: 550 kr

Senast inbetalt: den 30 september 2017

Bankgiro: 5890-4061

Märk inbetalningen med namn!